Często zadawane pytania
zamówienia
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Wszystkie zamówienia realizujemy w ciągu 48 godzin. Może się jednak zdarzyć, że Twoje zamówienie będzie potrzebowało nieco więcej czasu na skompletowanie. Jednak nie powinno to zająć dłużej, niż do 4 dni roboczych.
Jakie są metody płatności?
W naszym sklepie za swoje zamówienie możesz zapłacić z wykorzystaniem:
- Blika
- karty płatniczej
- przelewu online
- gotówką, przy odbiorze zamówienia u kuriera
dostawa
Jaki jest średni czas oczekiwania na zamówienie?
W zależności od dostawcy zamówienie powinno dotrzeć w ciągu 2-4 dni. W razie jakichkolwiek opóźnień informujemy o tym drogą mailową.
Jakie są sposoby dostawy?
Twoje zamówienie możemy dostarczyć do paczkomatu InPost, wysłać Pocztą Polską lub kurierem InPost. Wybór należy do Ciebie 🙂
zwroty zamówień
Jak mogę zwrócić zamówienie?
Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Pobierz i uzupełnij formularz odstąpienia od umowy. Dołącz do przesyłki ze zwracanymi produktami. Sprawdź dokładnie czy zostały zapisane poprawnie wszystkie dane. Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki. Pamiętaj również, że niektórych towarów nie można zwrócić – wynika to z przepisów ustawy.
Jak wysłać zwrot?
Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanym towarem na adres: Eko Azyl Beata Cieślik, ul. Krakowska 26A, 42-445 Szczekociny.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący. Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem.
Jak otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot środków nastąpi w ciągu 7 dni od daty dostarczenia do nas zwracanych produktów.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest tą samą drogą, w jaki sposób zapłaciłeś za przesyłkę. Jeśli złożone zamówienie było za pobraniem, zwrot pieniędzy otrzymasz na konto bankowe.
reklamacje
Jak mogę złożyć reklamację?
Niczego nie utrudniamy. Wystarczy, że napiszesz do nas e-maila na adres kontakt@ekoazyl.pl i opiszesz sytuację. Pamiętaj, aby reklamację napisać z adresu e-mail, który został wykorzystany do zamówienia reklamowanego towaru.
Ile czeka się na odpowiedź?
Co do zasady odpowiadamy na wszystkie wiadomości na bieżąco. Zależy nam na tym, aby wszyscy nasi klienci byli zadowoleni z naszych usług. Na odpowiedź nie powinieneś czekać dłużej, niż 3 dni.